معرفی مدیریت اداری و تدارکات

 

معرفی مدیریت اداری و تدارکات

مدیریت اداری و تدارکات شامل امور تدارکات ( خرید های داخلی و خارجی ) ، اداره ناقصات ، اداره مزایده ها ، دبیرخانه مرکزی و امور انبارهای سازمان می باشد .

  • رسیدگی به کلیه فرایندهای خرید در نصاب های معاملات جزیی و متوسط در امور تدارکات شامل تعیین کارشناسان خرید ، امضاء تقاضاهای ، شرکت در جلسات افتتاح پاکاتاستعلام و ...
  • در اداره مناقصات کلیه فرایندهای خرید کالا براساس قانن برگزاری مناقصات . شرکت در جلسات مناقصه و کمیسیون های مربوطه ، رسیدگی به امور خرید کالا براساس حدنصاب معاملات عمده در فرایند مناقصات و ...
  • رسیدگی به امور محوله در اداره انبارهای سازمان و رسیدگی به کلیه فرایندهای انبار داری و جمع داری کالا ( نگهدارندگان و ... ) ثبت سند رسید انبار و ...
  • رسیدگی و شرکت در جلسات مزایده کالا با هماهنگی با واحد های مربوطه و فروش کالاهای اسقاطی و ...
  • رسیدگی به امور محوله در اداره دبیرخانه مرکزی شامل ثبت نامه ها و صورتجلسات و ...

 

مدیریت اداری و تدارکات : جناب آقای مهران هلالی جولا

 تاریخ ثبت : چهارشنبه 11 دی 1398
  آخرین به روزرسانی : شنبه 27 فروردین 1401
 پشتیبانی گروه دیبا
 11454

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 416
  • شناسه IP شما : 54.172.169.199

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)