مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان عصر امروز؛ ۲۸ اسفند ماه با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در سالن همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ در ابتدای این مراسم فرهاد ایزدجو توضیحاتی در خصوص عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در طی سه سال گذشته ارائه کرد و در بخشی از صحبت هایش به ضرورت های اساسی مورد نیاز در استان خوزستان جهت افزایش تاب آوری سیلاب و کاهش اثرات خشکسالی اشاره کرد.

در ادامه عباس صدریان فر؛ مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه ایزدجو در دوران سختی مدیریت سازمان آب و برق را بر عهده داشت؛ گفت: من به دنبال این جایگاه نبودم اما تقدیر بر این بود که این مسئولیت بر عهده من باشد امید است که شرمنده مردم و شهدا نباشم و بتوانم در این مسئولیت به نحو احسن خدمت کنم.

وی تاکید کرد:  کسانی که برای خدمت به نظام گام برداشته اند دستهایشان را می بوسم. من فرزند این استان هستم و نسبت به آن تعصب دارم. باید برای دستیابی به اهداف سازمان از همه ظرفیت ها از جمله دانشگاه ها، سازمان محیط زیست، جهادکشاورزی و سایر دستگاه ها یاری طلبید.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: از تمام ظرفیت‌های استان استفاده خواهم کرد و از دولت انقلابی خواستارم  نگاه به خوزستان  ویژه باشد چرا که حیات کشور و اقتصاد کشور به خوزستان وابسته است.

صدریان فر در پایان اذعان کرد: باید به طور ویژه به خوزستان توجه کرد، با مقایسه اهواز و شش کلانشهر دیگر متوجه خواهید شد که سازندگی که باید بعد از جنگ در شهرهای خوزستان اتفاق می‌افتاد حاصل نشده است و هنوز بوی فاضلاب در شهر احساس می‌شود هنوز روستاهایی که در چند کیلومتری شهر هستند که علیرغم وجود ذخایر نفتی در آن مناطق از طریق تانکر به آنجا آبرسانی می شود.

گفتنی است عباس صدریان فر  سوابقی همچون معاونت طرح و توسعه سد و نیروگاه، مدیریت حوزه مدیرعامل، مدیریت طرح های استانی در سازمان آب و برق خوزستان و هم چنین  معاونت مالی پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای البرز و معاونت حوزه آبریز اترک را درکارنامه خود دارد.

پیش از این فرهاد ایزدجو از بهمن سال ۹۷ سمت مدیرعاملی سازمان آب وبرق خوزستان را بر عهده داشت.

کد خبر: 120
  تاریخ خبر : دوشنبه 1 فروردین 1401
 ظاهری
 1737

آمار سایت

  • کاربران آنلاین: 568
  • بیشترین بازدید همزمان: 568
  • بازدید امروز: 1,049
  • شناسه IP شما : 3.84.7.255

آدرس تماس

  • اهواز- بلوار گلستان- سازمان آب و برق خوزستان
  • صندوق پستی: 137 - 61335
  • تلفن: 33150000 (061)
  • فکس دبیرخانه مرکزی: 33158006 (061)